Gdzie szukać informacji na temat delegowania pracowników

Wiele instytucyj w (ciągu|przeciągu} roku wysyła w delegacje swoich pracowników. Nierzadko są to wyjazdy w celu załatwienia istotnych spraw biznesowych, spotkań z interesantem, negocjacji lub innych ważnych spraw. O ile sam wyjazd służbowy jest zaledwie kilku dniowy nie stanowi on kłopotu dla pracodawcy. Jeżeli jednak chcemy delegować swoich pracowników do innego państwa należącego do Unii Europejskiej na więcej niż kilka miesięcy musimy znać wszelkie przepisy z tym związane. Wszystkie przepisy dotyczące nie tylko samej delegacji ale także warunków ubezpieczenia, płatności za wykonaną pracę, urlopu i innych znaczących kwestii definiuje nam prawo europejskie jak i sama Unia do której Polska przynależy. Zatem by delegować swoich pracowników na dłuższy czas należy znać wszystkie ważne przepisy które nas obowiązują. By dowiedzieć się wszelkich koniecznych informacji warto wybrać się na organizowane konferencje, spotkania związane właśnie z tą tematyka dyrektywa delegowanie pracowników. Mają one na celu uświadomienie i kształcenie pracodawców co należy wiedzieć przed samym delegowaniem swoich pracowników.